- Systers rygg till salu!

2009-04-28
  21:29:07
Stackars syster har ryggskott, eller diskbråk, läkarna kan inte riktigt bestämma sig, hoppas hon blir bra snart :)

Idag har vi haft massa möten och utbildningar på jobbet. Alltså, jag är inte en sån människa som gillar att sitta stilla och bara lyssna. Jag vill jobba och ta i och vara igång hela tiden, så dagen har varit jobbig.

Efter jobbertåkte vi och handlade lite bröd och tillbehör som jag ska ha med mig på jobbet imorgon då jag står för gruppmötet :)

Har även haft buggkurs idag, näst sista gången, känns att man behöver ett uppehåll snart.

Just ja, idag när vi åt middag (mjölk och flingor) fick jag även äta årets första jordgubbar, som var väldigt goda.



Har beställt hem 4 par provglasögon också, trivs väldigt bra i dom jag har, men det vore kul att ha iaf ett par att byta med ibland. Glasögon är ju numera som ett smycke man har på kroppen. Jag vet att många köper bågar utan styrkor bara för att dom tycker det är snyggt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0