- Frissan och middag på Kvästa camping

2009-07-30
  21:03:49

Var till frissan idag på förmiddagen och blev som vanligt nöjd, D tyckte dock att det blev lite väl kort. Men huvudsaken jag tycker det är snyggt :)

Efter klippningen köpte jag lunch och åkte till mammas jobb där vi lunchade tillsammans. Sedan upp till stugan och myste med F&F. Vi åkte till Kävstabrons Camping och åt middag, snacka om mkt mat, blev proppmätt!

Nu har vi nyss kommit hem från BC och D är nyklippt :)

Stackars lilla Smulis svimmade idag också. Hon höll på att kräkas upp lite gräs och sedan satt hon helt blixtstilla och duns ner i golvet. Jag plockade upp henne och då vaknade hon till liv igen, stackars liten.
Nu när vi kom hem från Bc hittade vi spya på tre ställen och världens största hårboll som hon kräkits upp. Inte konstigt att lilltussen mådde dåligt. Nu är hon bättre iaf :) Mattes hjärta.

Just ja, jag fyndade igår, en Regalklocka för endast 150:- på Ur & Penn :)

Nu blir det film, imorgon ska vi fixa i rabatten, hjärtat är ledig fredag, lördag och söndag, jippi!
För att inte glömma så är det Stöde marknad som gäller på lördag :)

- Stugan

2009-07-29
  21:49:44
Har varit i stugan hela dagen idag, så skönt. Varit ute med silla, ätit jordgubbar och sovit i mitt gamla flickrum som är, tro det eller ej, heelt rosa. *skratt* För dom som känner mig så vet ni att jag hatar rosa, men inte som liten, då skulle allt vara rosa :)

Har även gjort en till IkkeJennie grej. Är det nått jag avskyr så är det att gå i skogen, blir alltid uppäten av diverse flygfän. Men iaf så följde jag med farmor en sväng i skogen idag, åt lite blådär och blötte fötterna i bäcken :)

Träffade även lilla ekorren :)

Imorgon blir det frissan och sedan lunch med mamma :)

- Dåligt update

2009-07-28
  21:01:07

Ja, precis som alla andra så är jag dålig på att blogga under semestern.
Har ändå inte gjort så mkt, varit lite hundvakt till Doris, myste med Bella och Bollen, varit till Carina och fikat, myst i stugan , grillat i Huljen, lagat bilen och såklar varit på BC :)
Blev visst en hel del saker iaf, inte konstigt att man inte haft tid att blogga.
Vill iaf säga stort tack till Kalle som hjälpt mig med bilen massor, supertack :)

Har nyss kommit hem från stugan, var finväder då vi åkte från stan, men väl i stugan ösregnade de och då menar jag verkligen att det öste ner. Jag och Silla satt på bron och myste när det smattrade på backen :)

Nu är det sista veckan jag har semester, sen jobbar jag två veckor och är ledig en vecka till.
På torsdag ska jag klippa mig, på fredag och lördag är det Stöde marknar som gäller. Lördag kväll är det fest hos Micke och Eva och sändag är det vilodag.

Skickar ett ♥ till min älskling också som jobbar och sliter hela sommaren, bara så att du vet :)

- Härligt med semester

2009-07-23
  09:33:44
Såhär mysigt har jag och Smulan det varje morgon ♥

- Palten och shopping

2009-07-22
  19:30:49
Igår var jag ut till Bella i matfors och hälsade på henne, Bollen och Palten. Palten som jag för övrigt trodde var en hund, men som visade sig vara en katt :)
Vi surrade, bakade muffins, åt pizza och bara myste hela långa dagen. :)

Idag kom har jag varit på BC, hittade några små fynd faktiskt :)

Tröja från Esprit 199:-

Reaskor på Din Sko 149:-

Reahalternecklinne från Indiska 30:-

Korg från Lagerhaus 59:-

Finaste örngottet som jag ska lägga över huvudet imorgon när hjärtat går till jobbet  ♥

- Jag minns varken tid eller rum...

2009-07-17
  19:32:48
... nu när jag har semester, sååå skönt!
I onsdags var jag och C till Bänkåsviken och solade och surrade. Blev dock inget dopp, föör kallt :)

I torsdags var vi till Huljen och grillade lite hamburgare i survädret, men trevligt var det :)

Idag har jag varit i stugan hela långa dagen, jag och farmor for till stan och hämtade ut ett paket från Ellos.

Farmor i sin nya jacka

Jag i min nya kofta samt finaste sjalen

Fick även hem mitt namnsmycke idag som jag beställt från Uttryck Dig, rekommenderas varmt :)

Fick även besök av Rävve i stugan idag, sååå liten och söt :)
Var tvungen att ge honom lite mat.

- Sjösättning....

2009-07-14
  11:17:40
.... av Toms nya båt hade vi igår, och jag var som vanligt på plats med kameran :)