- Frissan och middag på Kvästa camping

2009-07-30
  21:03:49

Var till frissan idag på förmiddagen och blev som vanligt nöjd, D tyckte dock att det blev lite väl kort. Men huvudsaken jag tycker det är snyggt :)



Efter klippningen köpte jag lunch och åkte till mammas jobb där vi lunchade tillsammans. Sedan upp till stugan och myste med F&F. Vi åkte till Kävstabrons Camping och åt middag, snacka om mkt mat, blev proppmätt!

     

Nu har vi nyss kommit hem från BC och D är nyklippt :)



Stackars lilla Smulis svimmade idag också. Hon höll på att kräkas upp lite gräs och sedan satt hon helt blixtstilla och duns ner i golvet. Jag plockade upp henne och då vaknade hon till liv igen, stackars liten.
Nu när vi kom hem från Bc hittade vi spya på tre ställen och världens största hårboll som hon kräkits upp. Inte konstigt att lilltussen mådde dåligt. Nu är hon bättre iaf :) Mattes hjärta.

Just ja, jag fyndade igår, en Regalklocka för endast 150:- på Ur & Penn :)



Nu blir det film, imorgon ska vi fixa i rabatten, hjärtat är ledig fredag, lördag och söndag, jippi!
För att inte glömma så är det Stöde marknad som gäller på lördag :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bästa frissan hitills såg riktigt bra ut

2009-07-31 @ 09:33:43
Postat av: pappa

bra att du påminnde om stöde marknad

2009-07-31 @ 09:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0