- Jag minns varken tid eller rum...

2009-07-17
  19:32:48
... nu när jag har semester, sååå skönt!
I onsdags var jag och C till Bänkåsviken och solade och surrade. Blev dock inget dopp, föör kallt :)

I torsdags var vi till Huljen och grillade lite hamburgare i survädret, men trevligt var det :)

 
 

Idag har jag varit i stugan hela långa dagen, jag och farmor for till stan och hämtade ut ett paket från Ellos.


Farmor i sin nya jacka

 
Jag i min nya kofta samt finaste sjalen

Fick även hem mitt namnsmycke idag som jag beställt från Uttryck Dig, rekommenderas varmt :)



Fick även besök av Rävve i stugan idag, sååå liten och söt :)
Var tvungen att ge honom lite mat.





Kommentarer
Postat av: Carina

Fina juveler :)

2009-07-17 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0