- Joddeladidi

2009-06-23
  21:49:35
Har nyss sett på Allsång på Skansen eller var det Liseberg?!! haha, roliga vad dom iaf!
Idag efter jobbet åkte jag till classe för att köpa lite saker till jobbet. Såklart hade dom inte allting där så jag fick svänga in på mekonomen oxå.
Åkte och hämtade tidningen hos farmor och farfar och sen upp till stugan för att lämna den till dom.
Hem och laga mat, 6 lådor samt mat för dagen, vem kunde ana att jag hade sånna talanger :)

Hektisk dag blev det, har nyss spelat lite Betapet mot Davve, jag vann (igen), hehe.
Men snart är du ikapp hjärtat ♥

Ska glo lite på Matrix nu sen blir natt natti!

Finns några ord jag vill säga oxå:

..... bara så ni vet.......

NI vet vilka NI är och NI förstår vad jag menar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0