- Långledig

2009-05-29
  19:22:02
Nu är det fredag och helgen har börjat, jag är även ledig på måndag eftersom vi har börjat jobba 80% på jobbet, men vi får 90% i lön. Så fram till sista mars nästa år är vi lediga en dag i veckan :)
Jag har fått förlängt på jobbet också, till sista december -09. sååå kul, jag är verkligen jätteglad :)

Idag efter jag hämtat D på jobbet så åkte vi hem och städade, sen kom F&F (farmor och farfar) och hälsade på, fikade och kollade på bloggar :)

Imorgon är det MC-dagen på stan, pappa ska in och visa upp sin fina hoj.
Det är även någon tävling på fisktorget, nån slags fika tävling. Man ska slå rekord i hur många som fikar, så gratis fika blir det. Gratis är gott!

Efter det blir det lunch någonstans på stan med F&F då vi ska fira min förlängning och Ds jobb på telia :)
Sen berättade D att det är marknad i Härnösand, den brukar  inte vara så bra, men jag äääälskar marknader så vi kanske åker upp ändå :)

På söndag är det morsdag, min mamma är inte hemma så vi ska till Ds mamma och fira henne, också ska vi fira Farmor såklart :)

På måndag är jag som sagt ledig och då blir antingen BC eller stugan, får se vad man känner för :)

Nu har D åkt till sin farfar och ska hjälpa honom med tvn så jag ska slötitta lite på tv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0