- Nagelfix

2009-11-18
  20:46:58

Syster, Kajsa och sötaste Leia har varit här och fått sina naglar fixade, såå mysigt!
Hoppas ni blev nöjda med era naglar tjejer.
Vi drack glögg och åt pepparkakor, me love julen :)

Kunde ju förstås inte låta bli att julpynta lite, eftersom vi är på Gran Canaria halva julen så började jag extra tidigt så jag får njuta av tomtarna :)

Här kommer bilder från kvännen :)



   

   

   


Prinsessan med sin mamma

Har köpt en golvlampa till vardagsrummet idag. Blev så himla bra :)

 



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är jättenöjd, naglarna har klarat av påklädning, bilkörning, avklädning, pyjamas på älskling, två blöjbyten och matning, ganska impad själv faktiskt! Tack snälla Jennie

2009-11-18 @ 21:06:04
Postat av: Tesen

Tack så mycket syster yster.. Mina naglar har dock inte klarat lika mycket som kajsas med då e jag inte mamma heller!! Dom har ju en förmåga att göra miljarder saker samtidigt! Men dom har klarat en pymmning på mig själv! Haha

Tack igen!! Possimoss

2009-11-18 @ 21:10:57
URL: http://tesen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0