- Lovely

2009-10-28
  21:28:48

Åhhh vilken bra dag det har varit!
Har haft mkt att göra hela dagen på jobbet, me like.
Sedan åkte jag och Carina hem till mig för lite manikyr och surr, skrattade som vanligt så jag fått träningvärk i skrattgroparna.

Fin blev C om naglarna iaf :)


Före


Efter

Fick även finste presenten av madame, en tack för målanaglarna/födelsedagspresent!! Snacka om att den tjejen känner mig, man kan ju bara inte misslyckas med en present om man köper en scarf till mig :)


Supertack!!

Mina lilla misse gillade även mitt sällskap, hon var så snäll och gick och la sig på Cs skor. Haha gullekatt!



När C åkte hem överraskade Davve med ett paket, jag fyller ju inte år förrän på söndag men han kunde inte hålla sig så jag fick öppna det idag, allt för att jag ska kunna ha finaste halsbandet på lördag på Ladies Night ♥
Och jaaa, jag har nyss fått ett guldhjärta av honom, men jag har betsämt mig för att lämna tillbaka det. Var som inte riktigt min stil, även fast jag valde ut det själv.
Jaja, jag är supernöjd med mitt nya halsband, sååå mkt Jennie över det.

Älskar dig hjärtat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0