- Den vanliga söndagssysslan :)

2009-09-20
  14:20:35

Har som vanligt varit på BC, jag, Davve och Farmor. Farmor köpte röda tabletter att ha på stolarna i jul :)
Efter det åkte vi på Willys, och till min stora förvåning så har dom börjat sälja skor här, jippii!!!
Hittade ett par stövlar för endast 299.50:-

 

Igår var vi bjuden till F på middag, gott med kyckling :)


Såhär såg jag ut igår

Om någon timme ska jag till Hokuspokusmassören och få lite hjälp med min axel.
Sen längtar jag tills på fredag då det vankas ljusparty :)


Kommentarer
Postat av: Tesen

Varför shoppa saker till jul (shoppoholic) Vi e ju för tusan inte hemma!!!

Inte långt kvar nu!!

Possimoss.

2009-09-20 @ 20:07:18
URL: http://tesen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0