BC för hela slanten!

2010-04-24
  16:30:03

Blev Birsta City för oss idag, började med att köpa kattsand för typ halva priset, tur för oss, det är inte direkt billigt att ha djur. Men dom ger såå mkt tillbaka så det är värt varenda krona.
In på Bauhaus och köpte blommor, en kruka var lite halvtrasig, så jag fick 25% rabatt!! Det trasiga står utåt i fönstret så det syns inte :)

Sen skulle jag kolla på ett par örhängen, och även där fick jag rabatt eftersom jag var medlem.


Fick även finaste halsbandet av hjärtat, ett guldhjärta som det står Love på, min kärlek ♥



En bra dag med mycker rabatter, det gillar vi :)

Vet inte vad som händer ikväll, D "kanske" ska ut och dansa, han har velat heeela dagen, så vi får se vad det blir.


Kommentarer
Postat av: Tesen

Om Davve D ska ut o dansa, kan du komma hit o skåpsupa med oss!!! Haha!! Possimoss.

2010-04-24 @ 18:11:49
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0