Lovely!

2010-08-17
  22:39:54

Kvällen summeras med ordet Lovely, vissa människor bara gillar man från första stund!

Var iväg på ikea efter jobbet, hittade en 3sits soffa samt fotölj, skönt att det är gjort.
Så på fredag åker vi och hämtar dom, samt sängen jag ska köpa, plus att flyttlasset går då :)


 
Har packat det absolut sista idag, har bara kläder för veckan framme. Ser ut som en katastrof i vardagsrummet men det är ju bara några dagar så man får stå ut.
Längtar tills på söndag då man kan börja packa upp allting i nya lägenheten.



Fast ännu mer längtar jag till morgondagens dans i Hällesjö ;)

Ska gå och lägga mig i tid ikväll, så nu släcker jag ner.

Sov gott vänner!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas att du haft en fin tisdag! =)

2010-08-17 @ 23:14:02
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0