Rhodos is the place to be!

2010-08-06
  09:17:48

Hej vänner!!

Måste börja med att tack alla söta för danserna igår, en helt otrolig kväll på Ånäsparken.
Kunde inte ha blivit ett bättre avslut innan resan.

Som sagt imorgon åker jag och Farmor ♥ till Rhodos en vecka, ska bli superskönt att vila upp sig och bada och sola.
Har tydligen varit 35grader i skuggan den här veckan :)

Min snälla pappa har köpt nya utemöbler till mig också, som jag ska ha i nya lägenheten, såhär ser stolarna ut, samt ett svart litet bord. Supertack!!



Nu ska jag bege mig ut till Birsta och köpa lite saker som jag ska ha med på resan :)

Blir nog inte så mkt uppdatering på bloggen, men ska försöka ta mig till ett internet varjedag så ni får höra hur vi har det.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: madde

Kan jag få en design av dig ?

2010-08-08 @ 19:01:11
URL: http://madeleinenilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0