Soffjakt!

2010-08-16
  16:55:51

Hej vänner!

Var ut till birsta idag efter jobbet, måste skaffa mig en soffa, hade kollat ut en på Boom som jag ville ha.
Kom dit och soffan ser inte alls ut som på bilderna på nätet, suck!!!

Var runt lite överallt men fastnade inte för någon, åhh, skulle ju vilja ha den tills på lördag då jag ändå ska flytta och har släpvagn.
Jaja, får ta en tur imorgon också, men äta någon innan jag åker från jobbet, energin tog som slut idag.

Nu ska jag snart åka till Bella och fika, åhhh, mysigt har inte träffats på huur länge sen som helst.

Som sagt så går flyttlasset på fredag kväll och lördag så är det någon som har lite tid över att kanske bära en kartong eller två så är ni hjärtligt välkomna och hjälpa :)

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0