Söta läsare!

2010-08-30
  22:18:09

Oj vilka underbara läsare jag har, har inte uppdaterat på huur länge som helst men ändå är ni här och läser...
Ska skärpa mig, jag lovar!

I helgen har jag varit i jämtland och hälsat på, hur mysigt som helst..
Så himla skönt att bara komma bort och koppla av en stund, med bästa sällskapet också såklart :)


Lovely!


Kvällen har spenderats på Altira, då jag hjälpdansat på Steg 1.
För övrigt så var Hanna hur bra som helst som instruktör, var hennes första kurs.
Gillar när folk är sig själv, och inte går in i någon annan roll bara för att man ska visa sig duktig.

Nu blir det en dusch och sen i säng, ska upp tidigt på jobbet imorgon..

Kram och god natt!




Kommentarer
Postat av: Netty♥

Är allt bra med dig idag?:)

2010-09-10 @ 14:37:00
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0