- Två underbara veckor på Gran Canaria!

2010-01-02
  23:33:26


Har precis kommit innanför dörren efter två veckors semester hela hela tjocka släkten (på mammas sida).
Säga vad man vill om Gran Canaria, men det passade mig helt perfekt, 25 grader konstant hela tiden. I love!

Första veckan började med mulet väder, men sedan vecka två kom solen, heela veckan lång. Helt underbart!

Har knäppt så mycket bilder att jag inte vet vart jag ska börja.
Ska försöka lägga dom i någon slags ordning.

Börjar med bilder från flygnigen!

   

   

Hotellet, Bungalow Tartanas :)

   

   

Blandade bilder :)

     

  

   

     



Mammas 50 årsdag, som även överraskades med en förlovning, och avslutades på Garbo´s dr Jesper med co. bjöd på grym show :)
Första bilden är kl 00.00 då vi väckte henne och sjöng Ja må hon leva :)



 

   

   

 

Bad i havet :)

           

En av dagarna åkte vi till Palmitos djurpark, och det var nog det mest fantastiska jag någonsin varit på.
Mitt under dagen hade dom en show med olika slags örnar m.m. Helt otroligt!
Där fanns även Orkideland och fjärilsland :)

   

     

   

   

   

 

   


Vi var även på en vattenpark och åkte vattenrytchkanor, superskoj.
Också fick vi se på när människor badade med sjölejon :)

 

 

   


Ja jag har sååå mkt mer bilder att visa, men kan tyvärr inte lägga upp alla.
Fick några fina bilder av min syster som hon hade knäppt, så jag lägger in dom som ett sista minne av Gran Canaira 2010!

   

 








Kommentarer
Postat av: Davve

Skönt att vara hemma igen fast det kommer ta ett tag att vänja sig med all snö och kyla :/ Puss på dig hjärtat

2010-01-03 @ 00:00:05
Postat av: carina

Vilken fin klänning! (den lila :))

2010-01-04 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0