Bloggdesign!

2010-07-16
  23:56:38

Hej alla!
Det bara väller in mail med människor som vill ha designer :)

Jag kommer nu att börja ta betalt för mina designer, förutom de som jag redan lovat att dom ska få en gratis.

Jag kommer börja med att göra designer och lägga ut dom "till salu". Sedan är det förs till kvarn som gäller.

Man kan även få ändra på den lite om man vill :)

En design med header, bakgrund och signatur kommer att kosta 150:- och pengarna sätts in på mitt konto när du godkänt designen på min testblogg :)

Många kramar!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej janie! snälla! kan du göra en design till mig?? gratis? please! inna du tar betalt för alla, snälla. MVH Julia

2010-07-17 @ 10:29:38
URL: http://julianen.blogg.se/
Postat av: Maria

Bra initiativ! Tänkte faktiskt häromdagen att du gör en himla massa jobb gratis åt folk!

Kram!

2010-07-17 @ 10:32:55
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0