Body shop!

2010-07-28
  21:09:39

Hej vänner!

Dags att åka på body shop någon dag i veckan, min duschkräm börjar ta slut.
Jag kan starkt rekommendera deras bath and showergel, den är helt underbar :)

85:- för en sån här flaska.



Har varit en lugn dag idag, dock inte på jobbet då våran utrustning fått för sig att krångla, fabriken blir inte så glad av att vänta på resultat.

Sitter och målarn naglarna nu så jag inte rivs imorgon när det är dans på ånäsparken :)

Nu jobbar jag bara 5 dagar till sedan är det semester som gäller, ska bli lovely!!
Speciellt resan till Rhodos, kanske bäst att man börjar packa snart ;)

Nä nu ska jag  se lite på tv sedan blir det en tidig kväll, haft lite svårt att kunna somna senaste veckorna, men är väl pga av allting, flytt, resa, jobb m.m

Ha det så bra!
Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0