Design till Cicci!

2010-07-14
  22:22:13

Ny design till Cicci!
Hon ville ha med blommor och en bild på sig själv, samt en blogglovinikon :)




Idag efter jobbet var jag på två visningar i granloholm. Två stycken radhuslägenheter på 65 kvadrat.
Den första är ljus och fin och precis i min stil, men bara med balkong, jag vill gärna ha lite gräs som katterna kan gå ut på, Men jag vet att man får bygga om, och eftersom balkongen ligger direkt på marken så tänkte jag öppna upp den på ena kortsidan och göra en lite trapp ner på gräset, om nu Tom kan hjälpa mig ;)

Den andra var ett radhus med egen altan, men det var ett sunkigt område, allting såg sååå gammal och slitet ut. Golven knakade och det var väldigt mörkt i lägenheten.

Så imorgon ska jag ringa och ge ett bud på första lägenheten, hoppas bara att så mpnga inte bjuder över :)
Håll era tummar!

Nu ska jag sova lite, jag och Tusse har ju sängen för oss själva numer!

Gos natt mina vänner och tack alla för ert stöd i denna svåra situation!

Kraam!


Kommentarer
Postat av: Maria

Gör du fortfarande gratisdesigner, dvs specialbeställda?



Hoppas det går bra med lägenheterna!

Kram!

2010-07-15 @ 16:16:39
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: naa

Gör du gratis designer asså som man kan beställa nu?

kram <3

2010-07-15 @ 17:43:41
URL: http://julycupcake.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är jättesugen på en design! Måste bara sätta mig och fundera i lugn och ro på hur jag vill ha den.

Mailar dig så fort jag har några idéer!



Kram!

2010-07-15 @ 22:00:53
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0