Sköna lördag!

2010-07-25
  00:05:28

Åhh vilken underbar kväll det var igår. Var iväg på Jättendal och dansade.
Jag, Mia och Hanna samåkte, och jag säger bara: Vilka underbara tjejer!!!!  ♥
Med dom kan man verkligen vara sig själv, tack för en supermysig kväll tjejer!

Var ganska mycker äldre ute och dansade, men hittade några grabbar också som jag dansade med :)

Var oerhört trött imorse, tur att det var helg så man kunde sova så länge man ville.
Åkte till stugan på eftermiddagen och fick lite mat av F&F, sedan en tur till BC, handlade lite danslinnen och diverse saker.

Skulle egentligen börja packa ikväll men ides inte, har fixat designen till Jessica istället :)
Nu tänkte jag försöka sova lite.

Kram och God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0