Underbar kväll!

2010-07-02
  17:25:13

Hejsan!

Igår var vi på Ånäsparken och dansade till Shake, dom e otroligt grymma!!
Som ni vet så hade jag slutat dansa, men jag tänkte jag skulle ge det en chans till, och oj så kul jag hade igår.
Ville inte att kvällen skulle ta slut :)

Så många som jag kände och massa trevligt folk att dansa med.
Det märks att jag börjat träna, blev inte så trött av att bugga som jag trodde jag skulle bli :)

Längtar till nästa gång!! ♥

Knåpade ihop en design till Linda också, hon ville ha en som likande Kajsas fast med i blått :)

Kvällen blir lugn, är såå trött, börjar bli för gammal för att vara ute och ränna på nätterna *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0