Beställa en design!

2010-06-07
  16:54:00

Just nu kan man inte beställa designer.

Jag kommer knåpa ihop några egna och lägga ut till ett pris av 150:-


Jag gör för tillfället gratis designer.
Men bara för att dom är gratis så kan man inte beställa en ny design varje vecka.
Man måste vara väldigt noga med att beskriva hur man vill att den ska se ut.

Detta ska du tänka på när du vill beställa en design:
- Färger. (Ljusa, mörka,  nyans.)
- Bilder. (Header, profilbild m.m)
- Texter du vill ha i headern. (Bloggnamn, en mindre text.)
- Namn på signatur.

Jag gör inget extra eftersom jag inte tar betalt för det.
Men vill man ha något extra, som tex, flikar, mailknapp eller specialutseenden på tex kommentarsrutor så får man skänka en slant till mig.

Jag gör alltså bara själva utseendet på bloggen!

Kontakta mig för att beställa en design på:
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Bluehorse

Hej hej

du jag skulle gärna vilja ha en design, går det ??



Kram

bluehorse :)

2010-06-07 @ 17:56:43
URL: http://bluehorse.blogg.se/
Postat av: linda

hej undrar kan du göra en design till migjag har bloggen wwww.mittlivsomtrebarnsmammasamtlevamedmeneressjukdom om du kanske kan skicka ett mail till mig [email protected] så kan jag skicka bilder till dig samt vad jag vill ha på min sida kram linda

2010-06-30 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0