Fredagsmys med shopping på BC!

2010-06-11
  21:12:18

Efter jobbet åkte jag och hjärtat först till Pirum Parum för att köpa present till Flora som vi ska fira på söndag.
Fina kakor ska hon få, och en söööt klänning :)
Storasyster ska få lite bokmärken så hon håller sig sysselsatt ♥


Endast 99:- för fyra stycken.


Efter det styrde vi röda faran mot Birsta City, jag gick naturligtvis på Rut m.fl.
Hittade finaste klänningen som var på 20% rabatt, också köpte jag en väska som jag läänge gått och kikat på :)



Nu har D slagit på en film, skulle egentligen göra en bloggdesign men inspirationen tryter, så jag måste sova på saken  för att kunna göra en snygg design.

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0