Snus!

2010-06-05
  21:08:21

Det har i två dagar legat en katt och sovit i våran rabatt, pälsen är helt tovig och jävlig och missen är superhungrig.
Han sprang efter D inatt när han kom hem och ville in till oss.
Vi har alltid sagt att man inte ska mata andras katter så vi gjorde inte det.
Imorse när jag kom ut så hade han gjort en stor grop i rabatten och låg där och sov.
Kom springandes till mig och slickade mig på handen.
Vi bestämde oss för att ta hand om den lille kraken, så nu har vi klippt bort hårbollarna och han ligger och sover i soffan. Vi torr iaf att det är en honom, ser så ut där bak :)

Jag ahr plingat på hos alla på gatan och ingen känner till katten, så han får väl bo hos oss ett tag då.
Ska sätta upp lappar på affären både här och i granlo, får vi se om han är saknad.

Vet itne riktigt vad jag ska kalla den lilla proppen, så just nu heter han Snus.
Lillesnusis!
Någon som har ett namnförslag???

Han verkar just nu nöjd mätt och belåten. Och skönt att slippa dom stooora hårbollarna, stackars liten.


Igår var vi till Bc, jag fyndade tre par sommarskor :)
Efter det åkte D på dans och jag for och hälsade på Carina med fam. Kom inte hem förrän halv 2, helt otroligt hur mkt man kan surra, mysigt var det iaf.

   

Dagen har bestått av middag hos F&F i stugan, Lovely!
Nu ska vi tydligen se på film, FANTASY!!! Min favorit!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0