Ursäkta!

2011-12-26
  14:25:16

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering, har mått så sjukt illa så jag har knappt orkat ta mig ur soffan.
Har så gott jag kunnat jobbat på förskolan, blev nån sjukdag.
Just nu är vi i vecka 9, så det är fortfarande rätt tidigt, men idag är en bra dag och jag mår lite bättre.

Dagen före julafton åkte vi hem till Svall och firade jul med farmor, farfar och pappa.
Hem igen på julaftonsmorgon och jag mådde skit. Låg i soffan hela dagen och kvällen så jag missade tyvärr firande med familjen här hemma, men Erik hade med sig fina klappar hem på kvällen.

Tack alla för fina presenter!

Snart är det nyår och vi har inget planerat, man får lixom ta dagen som den kommer nuför tiden.

Har  iaf varit ett händelserikt år 2011:

Träffat mitt livs kärlek ♥

Åkt tåg som en galning, varje helg, mellan S-vall och Ö-sund.

Lärt mig att rida.

Lärt mig det mesta i ladugården.

Fått många nya, fina vänner.

Lärt mig många nya ord (jämska).

Flyttat.

Fått nytt jobb.

Renoverat hus.

Blivit gravid ♥


Så nu väntar vi med spänning på att lilla "pyret" ska växa på sig så vi får träffa honom/henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0