Fotat!

2011-02-22
  11:34:54

Sådär då har man vårat till bloggen lite...
Vad tycks?

Förra helgen hade jag med mig kameran till Ö-sund. Passade på att fota djuren i finvädret :)
Blev en tråkig helg för mig, kände mig dålig och trött hela helgen, och mycket riktigt är jag nu hemma och är sjuk.
Tur jag har F&F som kommer hit med lite nödproviant på dagarna ♥







I helgen kommer hjärtat ner ♥
Fredag blir lugn, lördag blir det kalas för farfarn, försöka hinna kolla på danstävlingen på tonhallen och sedan ut till mamma på middag :)
Söndag blir nog också rätt lugn, fixa lite middag sen är det dags för älsklingen att åka hem.
Kommer även få hem missen igen, sooom jag saknar henne.
Erik jobba välsigt mycket nu så hon blir själv flera dygn ibland, så då är det bättre hon får vara hemma med mig några veckor.

Nu ska jag kolla i kylen om jag hittar nått gott, vet att det finns pizza som jag fick med mig hem av svärmor :)


Kommentarer
Postat av: lena h

vilka härliga bilder du tagit!!/lena

2011-02-23 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0