Mitt fina...

2011-01-24
  22:27:50
....hjärta, blir lycklig när jag är med dig <3
Helgen har varit kanon som vanligt, lugn fredag med mys och film. Vi såg på The Road, rekommenderas om man gillar spänning :) lördag var Erik ute och åkte skoter så jag passade på att ta en ridtur. Har inte riktigt fått in takten än, men övning ger färdighet.
Söndag blev också rätt lugn, tog en springtur på tre kilometer, kändes hur bra som helst, har varit lite trögt i vinter. Längtar till sommardanserna drar igång så man får upp flåset lite :)
Kvällen har spenderats på Altira, har hjälpdansat på Steg 2. Min arbetskompis Mattias går den kursen så jag försöker hjälpa honom lite, och det gick hur bra som helst för honom ikväll, märktes verkligen skillnad, kul när man kan hjälpa till :)
Sen vill jag tacka för era fina kommentarer från ett gammalt inlägg med överskriften "skryta", snälla ni är.
 Nu ska jag krypa ner under täcket, god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0