Sakna!

2011-01-18
  19:57:43

Saknar mina fina hjärtan ♥
Är hemskt tomt här då Smulis inte är hemma, fast skönt ändå när jag kan göra vad jag vill på kvällarna utan att få dåligt samvete att jag inte är hemma med henne. Hon får ju mer sällskap när hon är hos Erik.

I helgen har vi bara tagit det lungt, E har varit förkyld så jag passade på att gå ut och gå och springa lördag och söndag. E fixade godaste middagen till mig på lördag, bortskämd jag blir ♥

Har fått hem mina gardiner jag beställt från Ellos , tror ni inte på fan att dom skickat fel, fick 6 pack handdukar istället för mina panelgardiner. det står ju PANELGARDIN över hela beställningen, fattar inte hur dom kunde ta fel??!!

Har använt pressband istället för att sy upp dom, blev riktigt bra.


Mina nya som sak vara i vardagsrummet



Eriks som ska vara i sovrummet.

Nu ska jag måla lite naglar sedan krypa ner under filten och se om det finns nått bra på tv ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0