4. En bild på en konstig tid i ditt liv!

2011-03-09
  21:05:12

Ja vad kan man säga!!
Trodde väl aldrig att jag i vuxen ålder skulle börja rida.

Kommer ihåg första gången jag var till Erik och hälsade på.
Min första tanke var: Men fy fan vad det luktar skit här!!!!

Skulle väl aldrig sätta min fot i ladugården för där fanns det ju kossor och hästar, stooora farlig djur som luktar illa, nä det var verkligen inget för mig.

Meen, jag gav det en chans till, och glad är jag för det... har ju trots allt hittat kärleken i mitt liv ♥
Nu får jag lite abstinens om jag inte får ta en ridtur varje helg, och jag bara måste ju titta till alla mina favoritkalvar.

Så detta kort får symbolisera en konstig, men helt underbar tid i mitt liv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0