7. En bild som du aldrig lagt upp!

2011-03-22
  21:06:42

Har letat och letat igenom alla gamla bilder, och hittar bara massa kort när jag vägde 23 kg mer än idag, sååå jag bjussar väl på ett dubbelhaks kort, detta är något jag aldrig skulle lägga ut i vanliga fall...



Gör det inte så stor heller ;)

Idag har det verkligen varit fullt upp, efter jobbet åkte jag hem och packade in mina kökstolar i bilen. Eftersom dom allihopa hade spruckit så skulle jag få byta ut dom på Jysk, iväg på birsta, bytte stolarna, köpte kattsand, skosnören, present till Lillis och bokade linstid. Hem med stolarna, iväg till farmor och la i färg i håret, sen orkade jag inte vänta tills det verkat klart, så sagt och gjort satte jag mig i bilen med färgen i håret och körde hem... hehe, tur ingen granne var ute när jag kom hem :)

Nu ligger jag och Smulan i soffan, tvätten är häng och naglarna e målade och ryggövningarna är gjorda. Så snart kryper jag ner under täcket.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0