Bortskämd hela helgen!

2011-03-28
  19:03:38

Men, vilken helg!
Hjärtat och jag myste på fredag kväll, klev upp i tid på lördag och packade och lastade skotern för att åka till Jonas i Laxsjö.
Mötte upp Robin där och sen startade färden mot Lakvattnet. Vi hade fått låna en stugan mitt på fjällen, utan el och vatten.
Blev en härlig skotertur påväg dit, Jonas guidade oss över fjället, helt underbart.
Kom väl fram till stugan och började elda i kaminen, varmt och skönt blev det :)
Jag och Erik fick bädden precis bredvid kaminen, höll nästan på att flyta bort innan vi skulle sova då Robin fyllt den med ved, endast 33 grader varmt inne.

Grabbarna har skämt bort mig hela helgen, men fika och god mat, har t.om får skjuts på dass då det var så mycket snö.
Erik fick stora äran att följa med mig då jag var tvungen att gå mitt i natten, det är kärlek det ;)

Fick lite främmande på småtimmarna, tydligen så åker dom runt till stugorna på fjället och dricker öl och surrar, så vi fick sällskap hela kvällen och natten av lite olika profiler :)

Jonas knäppte mest med bilder, på stugan och lite annat så dom kommer senare i veckan, här kommer ett litet smakprova på dom jag fick fotade med mobilen.


Erik började med en faståkning innan vi ens hade lämnat Jonas hus.






Kommentarer
Postat av: Thea

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 13:29:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0