Dance!

2011-05-28
  00:04:57

Har precis kommit hem från en kanonkväll på Saffran med gamla arbetskamrater
. Provade för första gången tapas, var skeptisk till en början, men det var ju bara hur gott som helst. Kommer jag verkligen prova igen...
Var jättekul att träffa alla igen, länge sedan vi sågs :)

Igår var det premiär på Ånäsparken, skoj som vanligt, dansade så gott som hela kvällen och lyckades tom fastna på bild.

Imorgon ska jag umgås med F&F nu när jag är hemma en helg, ska bli mysigt.

Men, jag saknar mitt hjärta massor ♥


Jag och Danne i en fox.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Mmmm .. tänka sig ;) Bästa fotografen .. lätt ;) hihi



Kramen!!

2011-05-28 @ 00:15:33
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0