En helg i hästens tecken!

2011-05-22
  21:10:10

Helgen har varit extremt lugn, precis som jag ville ha det. Behövde lite vila...
På lördag fixade hjärtat middag till mig, grillat och vin stog på menyn, mysigt att få rå om varandra en helg ♥



Blev ridtyr både lördag och söndag, snälla Anna som står ut med alla mina tusen frågor och värdelösa ridning, men det tar sig :)

 




Efter ridtur måste man rulla sig och sedan skaka av lorten, sötnos :)

 

Nu är jag hemma hos Smulis igen, blir hemma nästa helg och helgen och veckan är fullspäckad.

Måndag: Kurs på Altira

Tisdag: Tvättdag

Onsdag: Tips & Trix

Torsdag: Dans på Ånäsparken

Fredag: After work med gamla arbetskamreater från Metso

Lördag: Mys i stugan med F&F

Söndag: Morsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0