Dop

2012-07-09
  19:59:07
I helgen var vi på dop för lilla Emil, var ju bara såå himla fint.
Vi var på Rödön i deras stuga där dopet hölls ute.
 
Lilleman sov sig igenom hela dopet, sedan myste han med tant Jennie en stund innan han somnade igen.
Det är hårt att vara uppvaktad en hel dag.
 
Farmor och farfar kom hit på lördag eftermiddag, vi myste och åt surströmming.
Ja inte jag då eftersom det både smakar och luktar satan.
På söndag mådde jag dåligt som stryk, så dom besätmde sig för att åka hem, eftersom jag låg hela dagen med ont i magen. Men dom hann ju i alla fall vara här en natt ♥
 
Idag mår jag bättre och har tagit det lugnt, för jag hade sammandragningar hela natten.
Tänk att det bara är 15 dagar kvar tills vi får träffa vårt lilla hjärta för första gången.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0