- Men åhh...

2009-08-23
  11:33:21
... tänkte att jag skulle blogga lite även fast jag inte har någon lust, och precis när jag skrivit färdigt allting så kom klantarschlet åt en knapp så allting försvann, suck!

Så, jag får väl börja om från början igen då.

Bästaste Davve har fått jobb igen, han var arbetslös i hela fyra dagar, sedan ringde Telia igen och ville att han skulle börja jobba.
Efter hans jobb på fredag tog vi röda faran till Norrfällsviken där vi skulle tillbringa natten i C&Js stuga, vi lagade middag och myste med barnen =)
På lördagen åkte vi till Paradisbadet, superkul, lilla N åkte alla rutschkanor, duktigaste :)
På eftermiddagen åkte vi hem till Sundsvall igen.
Tack C&J för en supertrevlig helg :)

Nu ska vi städa och tvätta undan lite, snart kommer mamma och Tom och hälsar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0