- Kalajsat igen

2009-06-29
  21:46:27
Ja, i helgen har det varit kalas igen för Tom, Davve hade gjort smörgåstårta och kalaset firades i Huljen.
Helt otroligt ställe, ska jag någon gång skaffa en sommarstuga så skulle jag ha den i Huljen. Me like :)

Lite bilder från kalaset.

         

     

     

     

På kvällen gick vi ner till Orrsjön, tror jag det heter, mys!

     

  

Sen blev det gos med Doris :)






Söndagen tillbringades hos F&F. Silla tyckte dock att det var för varmt så vi åkte hem på eftermiddagen, fick med oss lite rabarber så jag kunde baka en rabarberpaj :)


En bild säger mer än tusen ord




Idag har jag varit ledig, hade min 80/90 dag den här veckan.
Åkte upp till stuga och solade, åt jordgubbar, haft traktorhaveri åkte hem, for på Bauhause klippte häcken åt hamburgare. En helt perfekt dag alltså :)

Dagens outfit:



Tröja: Esprit
Kjol: Esprit
Leggings: H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0