- Nytt utseende

2009-11-22
  22:21:48

Har ändrat utseendet på min blogg, vad tycks?
Skriv gärna en kommentar!

Idag var vi och fixade den näst sista julklappen på BC, var även in på rusta och köpte en minijulgran, den står på pedistalen i vardagsrummet och kommer sedan att följa med till Kanarieholmarna :)

Är numera proffs på photoshop, alla små detaljer i det nya utseendet på bloggen görs i photoshop. Har suttit i 3 timmar nu och är inte helt nöjd än :)

Nu ska jag ta med mig täcket och kudden från soffan och upp till sängen, är film pågång har jag hört :)


Kommentarer
Postat av: Tesen

Snyggt som tusan! Dock inte riktigt överens med den guldiga texten...

Possimoss

2009-11-23 @ 07:24:03
URL: http://tesen.bloggplatsen.se
Postat av: Tesen

Haha, vad typiskt då!! Bara du e nöjd så!!

Possimoss

2009-11-23 @ 12:02:12
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/
Postat av: pixpojken

jag tyckte den var jättefin inte det lättaste att fixa tanta

2009-11-24 @ 09:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0