Me, myself and I...

2009-09-27
  17:12:36

Helgen har varit full med aktiviteter.
I fredags hade jag min 80/90dag, drog med F till birsta för att shoppa det sista till ljuspartyt, mycket lyckat och trevligt, tack alla ni som kom :)

   

    

 

Lördagen blev lite seg, har kännt mig trött och hängig. Tog oss iaf iväg på Jop´s och käkade middag, så himla gott!!
Efter det spanade vi in Memento Palace, finner inte ord för detta ställe *asg*

   

   

Idag har det blivit däckbyte på bilen och en sväng i stugan :)

     

 

Har några mobilbilder också :)

 

   

Ikväll ska vi tydligen se på film, men känner jag mig själv rätt så lär jag bara se de första 5 minuterna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0