HTC Desire

2010-08-01
  13:54:03

Kom visst hem med en ny mobil igår, en htc desire.
Perfekt då man inte vill ha en lika stor telefon som iphone fast samma funktioner.
Har dock inte vant mig vid pekskärmen än, men det kommer väl!
Övning ger färdighet!



Var ut till Carina och fikade en sväng igår, sedan iväg på Birsta som sagt och köpte mobilen.
Blev en lugn kväll hemma i soffan.
Idag har jag varit till stugan, hälsade på grannarna där, och förhoppningsvis kommer Smulisen att få flytta dit i veckan.
Känner att jag inte riktigt har tid för två katter, kommer ha kvar Silla så länge, men är det någon vänlig själ som gärna vill ha en mysig katt så säg till :)

Måste börja packa inför resan också, på lördag åker jag och Farmorn iväg på Rhodos en vecka.
Ska bli så himla skönt, precis vad jag behöver nu, ett break ifrån allting.

Ikväll blir det nog film hos Hanna, om vi inte ändrar oss och åker på Vårbacken och dansar, den som lever får se.

Ha det bäst!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0