Längtar...

2010-07-27
  20:38:34

... tills jag får flytta in i min nya lägenhet, har redan möblerat den i mitt huvud :)
Igår packade jag nästan allting, är lite småsaker och kastruller kvar, sen är jag redo.
Men först blir det Rhodos en vecka, ska bli såå skönt!

Har fullt upp i veckan iaf.

Onsdag, kanske det blir lite dans!
Torsdag, ånäsparken.
Fredag, Jättendal.
Lördag, manikyra lite på syrran och kanske hälsa på Carina om hon kan då??
Söndag, VILA!!

Hösten är också planerad, ska hjälpdansa på endel kurser på Altira. Också blir det såklart träning på Helex, bara dom sätter igång med dom roliga passen igen :)
Så tråkigt att dom tar bort allt det skojjiga under sommaren.

Vad har ni planerat i höst, kom gärna med ideér??



Kommentarer
Postat av: michelle westerberg <3

hej, får man fråga vilken storlek du gjort din header i ? =)

2010-07-27 @ 20:42:45
URL: http://michellewesterberg.blogg.se/
Postat av: Janie

Michelle: Gick inte att komma in på din blogg så jag svarar här. Min header är 903px lång och 388px bred, kram

2010-07-27 @ 20:51:09
URL: http://janiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0