Mitt Söta Hjärta

2010-06-27
  16:42:21

Idag tog vi sovmorgon, så skönt!

Klev upp och satt i soffan och åt frukost, sedan bar det iväg till Birsta City.
Har gått och kollat på ett par örhängen från Albrekts guld ett tag, och just idag hade dom 25-70% i butiken, så min söta Davve köpte dom fina öghängena till mig i förlovningspresent, vi firar ju 3 års förlovning den 11 Juli!!

Åhh, mitt hjärta, tack såå mycket ♥



Hittade en ny, kort jeanskjol på Esprit också, var en liiiten tråd på baksidan som syntes, så jag fick 30% rabatt på den.
Tur att man är framåt och säger till om minsta lilla detalj som är fel :)

Om en timme ska vi åka och dansa.
Ja tro det eller ej så ska jag också följa med, har ju varit lite less på dansen ett tag, men tänkte att jag få väl ge det en chans till.
Så ikväll åker vi till högs och dansar till Zekes!

Kommentera gärna mina vänner, är lite ont om kommentarer tycker jag!

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: my

snälla rösta på mig! http://sweetlinh.blogg.se/2010/june/rostaa-nuu.html#trackback



Jag vinner aldrig:(

Så snälla rösta på mig.

2010-06-27 @ 20:51:48
URL: http://mywennberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygg kjolen var! Jo jag vet ju att du gör designer och jag har tänkt fråga dig, men jag har inte orkat det eller tänkt på vilka bilder jag skulle vilja ha. Lat som jag är :-)

2010-06-27 @ 21:04:03
URL: http://edar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppsanhejsan! En TILL jeans-kjol ;) skratt

Men örhängena har jag inte sett att du haft några liknande av :) fina!

2010-06-28 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0