Skoterhelg!

2011-03-21
  17:43:33

Varit hos hjärtat i helgen, som vanligt ;)

Fredag blev myskväll, laddade för skoteråkning på lördag.
Åkte upp på fjället och grillade och busade, underbart!!!












Efter all åkning bjöd vi på tacos, sedan var alla rätt nöjda... tror att jag somnade vid åtta den kvällen :)
På söndag blev det en löprunda, så skönt. Efter det praktiserade jag lite hos Erik, dvs var sällskap i traktorn ;)
Synd bara att det är så förbannat dålig sist för medpassageraren, träsmak i ända efter 10 min.
Måste ta tagi det där och fixa lite bekvämare sistm några ideér?

Nu ska jag snart på Altira och dansa, grymt danssugen!!

Btw så ska jag hålla kurs, nybörjare på Altira.
Så för er som e danssugna så kan man nog snart gå in och anmäla sig :)

© Bilder tagna av Rebecka Orädd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0