Bäbis!

2012-07-03
  18:20:38
Idag var vi till BM, ska ju börja gå en gång i veckan nu när det inte är så långt kvar.
Hon trodde att bäbis låg i säte, så imorgon ska vi in på Ul och se om lilleplutt ligger med rumpan neråt.
Hoppas verkligen inte det, i så fall kommer dom göra ett försök att vända, fungerar inte det ska dom måtta och se hur mitt bäcken ser ut om jag kan få ut honom med rumpan före, annars blir det planerar kejsarsnitt.
Håll alla tummar ni kan att BM har fel och att han ligger med huvudet neråt...
 
Efter BMbesöket åkte jag och hjärtat till Ede bygdegård och fikade lite, försökte knäppa ett kort på oss, men hur mycket jag än försöker så gör Erik ALLTID nån grimas.
Men men, fick ju ett någorlunda kort på oss tillsammans iaf.
 
I helgen kommer F&F hit, åhhh som jag längtar, har varit i vår gamla hus och stökat på nästan hela dagen så dom har nånstans att sova.
Längtar!!
 
 
Har gjort lite sommarfint i köket också, så nu lukar det syren i hela huset, Lovely!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0