Mammas hjärta!!

2012-07-05
  17:46:47
Var ju som sagt in på förlossningen igår då BM trodde att lille bäbis låg åt fel håll, och mycket riktigt var det så. Lilla huvudet ligger strax under mitt vänstra bröst.
Dom gjorde ett försök att vända, men lyckades inte. Fick gå till röntgen för att se om jag kunde föda i säte, men mitt bäcken var inte tillräckligt stort.
 
Så den 24 Juli har vi fått tid för kejsarsnitt, då kommer äntligen vår lilla älskling till oss.
Herregud, det är ju bara 2 ½ vecka kvar till dess, är jag verkligen redo för detta??!!
 
Fick en fin liten bild på prinsen igår, tror bestämt det är pappa upp i dagen ♥
Mina fina älsklingar!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Leo kom oxå med kejsarsnitt då han oxå låg i säte och ja kan säga att det gick så bra, det kommer hå galant för er oxå.. Ha de gott och hoppas du mår bra.. Kram kram

2012-07-05 @ 22:26:18
Postat av: Bella

Men jösses!! Det är ju jättesnart ju. Iiiiiih! Spännande!
Det kommer att gå jättebra det där. :)

2012-07-06 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0