Magen!

2012-05-22
  21:28:07

Brukar ju i vanliga fall inte lägga ut magbilder då jag inte skyddat inläggen, men då Anna ansträngt sig och haft lite potoshot med mig idag så lägger jag ut dom i alla fall.

Här är lilla E i vecka 30 ♥




I övrigt är dagarna till och från, har haft bihåleimflammation och magsjuka, allt under de senaste två veckorna.
Just nu ligger stora E med magsjuka och jag ber för allt i världen att jag inte blir smittad igen!!!

Imorgon ska jag följa med Anna på stan en sväng, skönt att komma ut lite, har varit hemma mycket nu och behöver få komma ut i luften lite.

Nu ska jag pyssla om mina två favorit E:n ♥


Lilla Du därinne,
jag undrar så vem Du är!
Att jag vet så lite om dig,
fast Du redan är här.

Är det Dina tår jag känner?
Är det Ditt hjärta jag hör slå?
Är det sant att Du har ögon och naglar
och en mage att pussa på?

Jag vet så lite om Dig,
fast Du redan är här,
men jag älskar Dig som tokig
vem Du än är!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0