- Bättre sent än aldrig

2009-08-14
  20:21:31

Ja, jag har varit lite dåligt med uppdateringen av bloggen. Har varken haft tid eller lust, men nu kommer några rader.
Har hunnit med att vara på drakbåtsfestivallen, ute och ätit på Viktoria samt selånger marknad.

Lite bilder kommer här

   

 



Fick med mig lite grejjer hem från marknaden, brödfat, duk, frukt, strumpor, bröd  och en huvudmassagegrej, så jävla skönt. Ser ut ungefär som en visp, helt underbart skön :)
Skrattade först åt tjejen som stod och sålde dom, men sen tjatade hon att jag skulle prova den och jag blev helt överväldigad!

Nu ska jag plocka undan lite, sen blir det kanske en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0