Dålig update!

2010-04-30
  12:03:08

Har varit lite trött den senaste tiden och hardärför inte orkat blogga.
Men idag jobbade vi halvdag så nu sitter jag i soffan och tänkte skriva en rad :)

Just ja, du som kommenterade mitt förra inlägg, gör det gärna igen. Namnet verkar ha försvunnit, så jag vet vem det är jag ska bjuda på bullar ;)

Imorgon är en fullspäckad dag, ska tex hämta våran nya soffa :) Köpt på boom och sänkte med nästan 6000:- kr.
Ska även frakta bort våran till Silje som köpt den :)


Såhär ser våran nya ut :)

Nu väntar jag på att F&F ska komma hem från stugan, ska åka och köpa födelsedagspresent till min pappa som fyller år nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0