- Vilken dag

2010-01-28
  17:55:25

Började fömiddagen med att slappa i soffan, jag och Smulis.
Pratade med farmor och bestämde mig för att ta en promenad dit... Meen, höll inte på att ta mig ut ens, 1 meters snövall utanför dörren *suck*.
Jag klev över snön och tog en prommis till F&F.
Fick skjuts hem av snällaste farfarn, och den "lilla" snövallen var ännu större när jag komma hem. Så det var bara att ta fram spaden och skotta!

Sen in och städa hela huset och laga middag till D, han hade beställt lax, pressad potatis och hollandaiésås, IGEN!!!
Hans nya favvomat tror jag :)

Så nu har vi ätit och ligger i soffan och väntar på Robinson :)


Lillkorven ligger brevid oss och snarkar :) Myspropp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0