Update!!

2010-07-23
  16:52:34

Hej på Er!
Nu var det länge sedan jag skrev något... har haft fullt upp med dansen.
Var på ånäsparken igår, och det var ju bara såå kul.
Hade bästa sällskapet med mig också, ni är ju bara så härliga :)

Kom hem vid halv ett, men som vanligt är man helt hispig efter en sån bra kväll så man kan inte somna.
Släckte väl ögonen vid två eller nått sånt.
Var gaanska trött på jobbet idag, tänkte gå hem lite tidigare, men då kom grabbarna från fabriken ner och ville ha lite prover körda.

Men nu ligger jag i sängen och ska vila en stund innan kvällens dans =)

Just ja, tänkte lägga ut ett kort på mitt kommande nya kök. Är enda bilden jag har på nya lägenheten :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att du kommit igång med dansen igen. =)

SKITSNYGGT kök. Blri lite avis. Själv har jag skruvat skåp till vardagsrumsväggen ikväll. Börjar dock bli liite för mörkt nu eftersom jag inte kopplat in taklampan än. =P

Kraam

2010-07-23 @ 22:47:01
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är ju vår gamla lägenhet! :) Hoppas du kommer trivas där.

2010-07-23 @ 23:11:58
URL: http://marimarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0