Jobba, jobba , jobba!

2010-06-29
  20:43:05

Hej alla!
Ja nu börjar mina arbetskamrater att droppa av på semester, det märks. Mer att göra och lite stressigare.
Om en veckan kommer jag och annica att driva stället själva, hmm, hur ska detta sluta?!

Nej då, det kommer går bra, längre steg och oftare bara, då får man mycket gjort ;)

Igår var jag på vårens sista Aerobic Dance *snyft*
Det är ju bara såå roligt, tror att Malin som hade passet blev lite tårögd själv. Hon har ju träffat oss flera gånger i veckan hur länge som helst nu.

Ikväll har jag bara tagit det lugn, jag och hjärtat sitter i soffan med katter överallt :)
Imorgon ska jag träna lite, om min axel inte säger ifrån :)

Knåpade ihop en ny design till min vän Kajsa också :)



Ha det så bra mina vänner!
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0