Body jam!

2010-05-27
  20:48:41

Jag och Camilla fick för oss att vi skulle testa body jam idag.
Säkert skitkul om man kan stegen, själv kände jag mig som köttbulle på vift som körde step touchsteg genom hela passet.
Meen, kag ska prova igen, ger det tre gången och har jag inte fastnat då då hoppar jag nog av.

Var likadant när jag provade Aerobic dance första gången, och nu kan jag bara inte sluta gå på det passet, så ju så fruktansvärt kul :)

Imorgon är det fredag, IGEN!!
Jag fattar inte vart veckorna tar vägen, trivs fortfarande så himla bra på jobbet!
Alla är så snälla och gulliga och tar hand om oss nybörjare :)

Davve D har åka på dans i kovland, jag slappar i soffan, ska nog glo lite på tv och fejjsbooka lite.

Pusskramhej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad ska jag meejla till ?

:)

2010-05-28 @ 06:59:01
Postat av: Johanna

Har skickat mejlet !

2010-05-28 @ 18:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0